nedeľa 28. októbra 2012

The Amazing Spider-man (2012)



info:
IMDbČSFDRotten TomatoesFeeling Movies


Vrátil sa Spíďo a mal byť úžasný. Ale nebol. Afektovaný ušmudlanec na skejte by mohol akurát robiť spoločníka Kirsten Stewart na ceste z Jednoty, z nudnej Mary Jane sa stala pekná Gwen, ktorá ale asi predtým chodila s alkoholikom Dylanom z 902 10 a dej sa stratil niekde v úvode. Ten bol naozaj pútavý, no postupom času som sa niekde stratil.
Asi ma uchvátilo 3D (aj keď som to pozeral v dvoch dimenziách), siahodiahly scenár, pri ktorom som sa prichytil, že myslím na lososa z Terchovej, neskutočná jašterica s ľudským ksichtom alebo romanticky zoradené žeriavy  na 6th Avenue. Každou minútou sa to len zhoršovalo, ale scénu z King Konga som ani len v najhorších predstavách nečakal. Jašterica držiaca prestrašeného pavúka na Oscorp Tower ma zabila. Samozrejme po tom, ako si hlavný záporák uvedomil, že je vlastne dobrý a len nejaký "hormón" z neho spravil zlého, prišla otrepaná scéna z väzenia, v ktorej nás tvorcovia pozvali na úžasné pokračovanie. A ešte som zabudol na Martina Sheena hrajúceho strýka - otca, ktorého by mu aj reverend Camden závidel. Proste šesť chvostov z desiatich jašteríc za to, že som od tejto snímky nič nečakal a predsa som sa pobavil.






RATING 6/10


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára