nedeľa 28. októbra 2012

Skyfall (2012)



info:
IMDbČSFDRotten Tomatoes, Feeling Movies


Jej veličenstvo sa nemusí báť o svoj život, má vo svojich službách elegantného, vtipného a samozrejme nesmrteľného agenta v luxusnom obleku. Sam Mendes sa nezľakol tlaku vyvinutého z 50. výročia a dodal nám zábavnú akčnú bondovku. Už pri prvej naháňačke som vedel, že sa zabavím (takto môže do vlaku vstúpiť len ON).
Úvodné titulky sprevádzané BOND theme v podaní úžasnej Adele prezradili, kde sa bude film odohrávať. Ale späť k filmu. Na nového 007 by bol aj sám pán Fleming hrdý. Spracovanie, hudba, efekty, "dej", kamera, keramický buldog, herecké výkony a v neposlednom rade DB5 boli hodné najslávnejšieho agenta. James mal Omegy a pil pretrepané Martini, M žiarila svojou chladnosťtou (odpočívaj v pokoji), Q bol vtipný nerd a hlavný záporák Silva bol psychopat, ako sa patrí. Možno škoda, že si Javier deň pred natáčaním pozrel Dark Knighta a chcel sa tak veľmi podobať na nesmrteľného Jokera. Keď už sme pri výčitkách, tak v správach hlásili, že pri útoku na MI6 zomrelo 6 agentov, ale truhiel bolo 8, Bond padajúci dolu vodopádom bol až moc umelý a samozrejme si nemôžem odpustiť ešte jednu vec. To, že v každom filme rozmlátia Aston Martin , som si zvykol, ale že rozstrieľajú moju lásku DB5, som ani len v najhorších predstavách nečakal.
Celkovo som mal zo snímku dobrý pocit a ešte k tomu som sa nasmial skoro ako včera v Kultúre. Narážka na ženy za volantom, gay zvodca Silva a vtipné dialógy vyplnili prázdny priestor medzi akčnými scénami podľa mňa zbytočne dlhého (143 minút) príbehu o starnúcom agentovi. Hodnotím ôsmimi žiarovkami naplnenými skrutkami z desiatich.




RATING 8/10

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára