nedeľa 2. septembra 2012

Dark Shadows (2012)


info:
IMDbČSFDRotten Tomatoes


Stále trio Johnny, Helen a Tim sľubuje opäť niečo zábavné. Upíria sága odohrávajúca sa v 70-tych rokoch? To priláka veľa divákov. Postavy sú premyslené až do najmenších detailov, veď čo už môže byť zlé na prekliatom upírovi, sfetovanej Carolyn, doktorke alkoholičke alebo krásnej čarodejnici?
Hudba od Elfmana a prostredie sú precítene skombinované, Burtonove vtipy á la Mephistopheles v podobe loga výrobcu mäsových žemlí, VW DESTRUCTION SEX (Vampire-Witch), upír hľadajúci vhodné miesto na spanie, sú naozaj zábavné a všetky scény vo filme sú pestro-temné, na čo sme už ale pri Burtonových filmoch zvyknutí. Zvyšok už ale až tak dokonalý a vtipný nie je, dej mi ale príde nevyvážený a film ako celok úplne roztrhaný. A scéna ukradnutá z Death Becomes Her ma naozaj urazila. Od filmu za $150.000.000 som určite čakal viac, ale tento počin ma ani neurazil. Fajn tip, ako stráviť daždivý depresívny večer. Ale predtým odporúčam zhliadnuť trailer, aby som nemusel byť prekliaty aj ja.




RATING 6/10

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára